Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

♥ It's me


Hey, leuk dat je op mijn eigen plekje op het worldwideweb bent beland: Fashiondiva, een blog over Beauty, Fashion en nog veel meer. Elke dag vind je hier een update. Een dagje geen update? Gebruik het menu rechts om oude artikeltjes te vinden. Veel plezier en hopelijk zie ik je nog een keer terugkomen!

Ook ben ik Eyeko Ambassodor. Met mijn code E546 krijg je bij je bestelling een free gift.

Ik heb ook een youtube account waar ik mijn filmpjes neerzet, klik hier om er naar toe te gaan.




♥ English please!

Image Hosted by ImageShack.us

I know he loves me a little bit


We hebben samen een soort van haat-liefde verhouding: mijn broertje en ik. Maar het hoort er gewoon bij, zo gaat het bijna bij iedereen thuis. Ik weet het, ik heb een paar keer 'Ik haat mijn broertje' op twitter getweet, maar dan bedoel ik niet echt haten, ik ben dan gewoon zo boos en op twitter uit ik al mijn gevoelens. Ik heb soms gewoon slechte tijden met mijn broertje

Maar ik heb soms ook goede tijden. Hij maakt mij aan het lachen is soms gewoon erg lief en ik kan het ook soms goed uitvinden. Soms hebben we ook ruzie, een keer per jaar echt dodelijke ruzies maar meestal is het na een dag weer goed. Maar die dodelijke ruzies die zijn het meest erg, ik zal maar geen details vertellen.

Tijdens die dodelijke ruzies vraag ik mij ook af of die echt van mij houdt zoals ik van hem. Ik heb altijd een soort van ouder gevoel, als er iets met hem is dan ben ik ongerust, ik huil mee en ik leef met hem mee. Mijn broertje is gewoon een schatje wanneer hij niet zo gemeen is. Ik vraag het hem wel eens en hij zegt droog 'nee'.

Maar diep van binnen weet ik dat hij ook van mij houd. Misschien niet zoveel als mij, maar ik weet zeker wel een ministukje. Een heel klein stukje in zijn hart is van mij.

Zoeken in deze blog

♥ Menu

Zoek je een bepaald artikeltje maar staat die niet op de voorpagina? Maak dan gebruik van het menu! kies eerst een categorie. Daaronder zie je het nog verdeeld onder meerdere kleiner categoriën. Klik daarop en je ziet de artikeltjes verschijnen.

Beauty
Eye of the day
Haar
Make-up
Stash
Verzorging

Fashion
Accesoires
Fashion
Outfit of the day
Schoenen
Trends
Winkels

... of the day
Eye of the day
Look of the day
Nail of the day
Outfit of the day


Lifestyle
100% Me
Dingen om me heen
Personal
Shoplog

Lovely Nails
Filmpje
Nail of the day
Overig

Tips
Filmpje
Korting
Tips

Overig
Celebs
Filmpjes
Overig
Quotes
Site
Tags
WinWinWin

♥ Archive