Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

♥ It's me


Hey, leuk dat je op mijn eigen plekje op het worldwideweb bent beland: Fashiondiva, een blog over Beauty, Fashion en nog veel meer. Elke dag vind je hier een update. Een dagje geen update? Gebruik het menu rechts om oude artikeltjes te vinden. Veel plezier en hopelijk zie ik je nog een keer terugkomen!

Ook ben ik Eyeko Ambassodor. Met mijn code E546 krijg je bij je bestelling een free gift.

Ik heb ook een youtube account waar ik mijn filmpjes neerzet, klik hier om er naar toe te gaan.




♥ English please!

Image Hosted by ImageShack.us

Collected shoplog week 42


Dit heb ik de afgelopen week gekocht! De Etos in het centrum was aan het verbouwen maar het bleek dus deze week alweer open te zijn gegaan. Ik wilde naar de Etos voor MNY en 2e product 50% korting actie dus ging ik naar een andere. Die was echt heel erg lief, heel gastvrij. Het is een zelfstandig bedrijf maar wel voor Etos en ik ga dus vaker naar die! Waarom ze zo aardig waren krijg je zo te weten.

Ik stond echt een halfuurtje daar voor de schappen omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat ik wilde kopen. De eerste toen ik daar naartoe ging toen hadden ze nog geen MNY. Ik wilde nog een waterproof mascara, een blush, concealer en foundation. Bij het schapje van Bourjois zag ik namelijk donkere kleurtjes foundation & concealer maar ik was te bang dat ik de verkeerde kleur meenam dus liet ik ze liggen. Ik zag ook allemaal blushes, maar ze zijn zo licht en staan niet bij mijn huid.



Uiteindelijk ben ik gewoon lomp gaan doen. Als eerst een lakje van Rimmel London. Hij is zwart met shimmer, en zoiets had ik nog niet en hij zag er zo mooi uit. Het was ook de laatste dus ik nam hem gewoon mee als een kip zonder kop. Deze heet 398 Black Pearl.


Daarnaast wilde ik een lipstick van Rimmel London maar vond het toch wat duur dat ik hem liet liggen. Ik kwam langs het Miss Sporty schap en zag daar wel mooie lipsticks, dus nam ik er eentje mee! Het is het kleurtje 010 Pary Girl.


Een beetje een domme actie maar ook weer slim (vind ik dan): Ik heb ook een goedkope andere mascara gekocht. Gewoon dom omdat ik er al een waterproof ga kopen maar wat nou als die helemaal niet bevalt? Dan heb ik altjd een reserve en dat is deze van Miss Sporty. Ik kan je alvast zeggen dat ik hem erg fijn vind!


Ik moest een waterproof mascara vinden en deze was wel voor een redelijk prijsje. Hier zit echter een heel verhaal achter. Ik had hem dus gekocht en de volgende ochtend wilde ik hem opdoen, maar hij was gewoon uitgedroogd, geen mascara aan het borsteltje. Ik ging dus gisteren terug naar de winkel en ze waren zo aardig om mij een nieuwe te geven. Ik mocht ook de nieuwe van Rimmel London, maar ik wilde een waterproof dus ik bleef bij Rimmel London Sexy curves.


Ook was er sinds gisteren MNY! Het zag er echt heel gaaf uit en ik heb mijn allerallerallereerste blush gekocht. Het is de kleur 501 en ik vraag me eigenlijk af of jullie MNY nog wel leuk vinden, dus zal ik er een review over doen?

Dit waren dus mijn spulletjes en ik ga nog terug om nog meer dingen van MNY te halen, ben erg enthousiast over dit merk, vooral de oogschaduw, blush en lipgloss in huls. Nog dingen die je sowieso gereviewd wilt zien?

Zoeken in deze blog

♥ Menu

Zoek je een bepaald artikeltje maar staat die niet op de voorpagina? Maak dan gebruik van het menu! kies eerst een categorie. Daaronder zie je het nog verdeeld onder meerdere kleiner categoriën. Klik daarop en je ziet de artikeltjes verschijnen.

Beauty
Eye of the day
Haar
Make-up
Stash
Verzorging

Fashion
Accesoires
Fashion
Outfit of the day
Schoenen
Trends
Winkels

... of the day
Eye of the day
Look of the day
Nail of the day
Outfit of the day


Lifestyle
100% Me
Dingen om me heen
Personal
Shoplog

Lovely Nails
Filmpje
Nail of the day
Overig

Tips
Filmpje
Korting
Tips

Overig
Celebs
Filmpjes
Overig
Quotes
Site
Tags
WinWinWin

♥ Archive