Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

♥ It's me


Hey, leuk dat je op mijn eigen plekje op het worldwideweb bent beland: Fashiondiva, een blog over Beauty, Fashion en nog veel meer. Elke dag vind je hier een update. Een dagje geen update? Gebruik het menu rechts om oude artikeltjes te vinden. Veel plezier en hopelijk zie ik je nog een keer terugkomen!

Ook ben ik Eyeko Ambassodor. Met mijn code E546 krijg je bij je bestelling een free gift.

Ik heb ook een youtube account waar ik mijn filmpjes neerzet, klik hier om er naar toe te gaan.




♥ English please!

Image Hosted by ImageShack.us

Uitslag Eyemajic


Serieus, ik had nooit gedacht dat dit zo snel zou gaan. Vanochtend om 7:00 ging dit bericht online en nu ik kijk (15:00 nog wat) zijn we de 10.000ste comment al voorbij. Daarom schrijf ik nu snel een artikeltje. Ik wil als eerst nog alle meiden bedanken die mij vanaf het begin hebben gevolgd en die ook trouw hebben gecomment, maar natuurlijk wil ik al mijn bezoekers bedanken: So thank you all girls!

Maar goed, jullie zijn natuurlijk benieuwd wie er hebben gewonnen. Nou, jullie hebben even pech want ik ga eerst uitleggen hoe ik de kleuren heb verdeeld. Ik heb gekeken naar alle 3 hun voorkeuren en ieder krijgt sowieso een van hun voorkeuren. Daarna ben ik bij de 10.000ste comment begonnen. Ik keek als eerst naar haar 2e voorkeur en pakte die en zo ga ik het ook doen bij de andere 2. Het kan dus zo zijn dat je een kleur krijgt die je helemaal niet wilt maar ik verzeker jullie er van dat jullie in ieder geval een van jullie voorkeuren krijgen. Goed, laat ik de winnaars maar bekend maken!

De 10.010ste comment doe ik als eerste, om de spanning erin te houden.
Cool :D!
ik doe mee :D!
Voorkeur zijn bruin en paars!
Wel jammer dat ze bij jou niet echt werken :(!
Gefeliciteerd Esmay, jij had de 10.010ste comment en krijg de kleuren paars en grijs toegestuurd.

Op naar de 10.005ste comment. Misschien ben jij het, misschien niet... well we'll see now!
Wow, al zoveel comments! Ik zit net boven de 650 xD.
Ik heb voorkeur voor de bruine en de groene. Ik heb namelijk heel veel paarse oogschaduw, maar geen groene *schaam*. Lijkt me echt super om eens groene oogschaduw te proberen!
Ja Laura, dat is jouw comment. Van harte en binnenkort heb jij de kleuren groen en bruin in je handen!

Maar dan. Wie-o-wie is de gelukkige en mag zichzelf dé bezoekster noemen die de 10.000ste comment heeft geplaatst?
hai, ik vind het idd zoals jij het eerst het gedaan veel mooier,,
>maar ik zou het zelf graag een keer uitproberen. mijn voorkeuren zijn grijs en paars, ik ben benieuwd hoe het werkt!
xx
Britt! Gefeliciteerd meid en jij krijg de kleuren grijs en paars naar je toegestuurd.

Dames, nogmaals gefeliciteerd en ik zal jullie zo snel mogelijk contacteren.
Weer mis? Helaas, maar ik denk dat ik vaker van dit soort mini give-aways ga houden en de volgende gaat onder mijn abonnees van youtube, stay tuned!

Zoeken in deze blog

♥ Menu

Zoek je een bepaald artikeltje maar staat die niet op de voorpagina? Maak dan gebruik van het menu! kies eerst een categorie. Daaronder zie je het nog verdeeld onder meerdere kleiner categoriën. Klik daarop en je ziet de artikeltjes verschijnen.

Beauty
Eye of the day
Haar
Make-up
Stash
Verzorging

Fashion
Accesoires
Fashion
Outfit of the day
Schoenen
Trends
Winkels

... of the day
Eye of the day
Look of the day
Nail of the day
Outfit of the day


Lifestyle
100% Me
Dingen om me heen
Personal
Shoplog

Lovely Nails
Filmpje
Nail of the day
Overig

Tips
Filmpje
Korting
Tips

Overig
Celebs
Filmpjes
Overig
Quotes
Site
Tags
WinWinWin

♥ Archive