Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

♥ It's me


Hey, leuk dat je op mijn eigen plekje op het worldwideweb bent beland: Fashiondiva, een blog over Beauty, Fashion en nog veel meer. Elke dag vind je hier een update. Een dagje geen update? Gebruik het menu rechts om oude artikeltjes te vinden. Veel plezier en hopelijk zie ik je nog een keer terugkomen!

Ook ben ik Eyeko Ambassodor. Met mijn code E546 krijg je bij je bestelling een free gift.

Ik heb ook een youtube account waar ik mijn filmpjes neerzet, klik hier om er naar toe te gaan.




♥ English please!

Image Hosted by ImageShack.us

Dupe: Bourjois en Rimmel London

Image Hosted by ImageShack.us
En, hadden jullie het goed? Rimmel London 810 Blue it my mind en Bourjois Bleu Violet 31. Ik had Rimmel London al hier in Nederlands maar toen zag ik in Hong Kong een wel erg mooi kleurtje en nam hem mee. Ja, het is die van Bourjois en ik wist eigenlijk al dat die erg op Rimmel London leek aan het einde van mijn vakantie. Maar nu weet ik het zeker, ze zijn precies hetzelfde



In het potje ziet het er vrijwel hetzelfde uit. Ik vind het wel knap van ze, want ze komen niet van dezelfde fabriek. Die van Bourjois worden in Frankrijk gemaakt terwijl Spanje de plaats is van Rimmel London


Hier heb ik 4 nagels met Bourjois gelakt en 1 met Rimmel London. Kun jij het verschil zien? Goed laten we ze even van dichterbij bekijken.

Image Hosted by ImageShack.us
Sorry voor die uitschiter daar. Maar, hier zie je al een groot verschil qua dekking. Bourjois dekt vrijwel in een laag al terwijl Rimmel London amper dekt. 2 laagjes dan maar?


Kijk, dat ziet er al beter uit! Ze zijn echt hetzelfde, maar als ik toch kritisch moet zijn dan is Rimmel London iets meer paars.

Ik vind het een prachtig kleurtje en ik raad die van Bourjois aan. Het kost misschien wat meer -de exacte prijs weet ik niet- maar je krijgt er meer voor terug en hij lakt fijner! Ik zeg niet dat ik Rimmel London niet fijn vind, integendeel, maar in vergelijking met Bourjois is hij wat minder.

Zoeken in deze blog

♥ Menu

Zoek je een bepaald artikeltje maar staat die niet op de voorpagina? Maak dan gebruik van het menu! kies eerst een categorie. Daaronder zie je het nog verdeeld onder meerdere kleiner categoriën. Klik daarop en je ziet de artikeltjes verschijnen.

Beauty
Eye of the day
Haar
Make-up
Stash
Verzorging

Fashion
Accesoires
Fashion
Outfit of the day
Schoenen
Trends
Winkels

... of the day
Eye of the day
Look of the day
Nail of the day
Outfit of the day


Lifestyle
100% Me
Dingen om me heen
Personal
Shoplog

Lovely Nails
Filmpje
Nail of the day
Overig

Tips
Filmpje
Korting
Tips

Overig
Celebs
Filmpjes
Overig
Quotes
Site
Tags
WinWinWin

♥ Archive