Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

♥ It's me


Hey, leuk dat je op mijn eigen plekje op het worldwideweb bent beland: Fashiondiva, een blog over Beauty, Fashion en nog veel meer. Elke dag vind je hier een update. Een dagje geen update? Gebruik het menu rechts om oude artikeltjes te vinden. Veel plezier en hopelijk zie ik je nog een keer terugkomen!

Ook ben ik Eyeko Ambassodor. Met mijn code E546 krijg je bij je bestelling een free gift.

Ik heb ook een youtube account waar ik mijn filmpjes neerzet, klik hier om er naar toe te gaan.




♥ English please!

Image Hosted by ImageShack.us

12 Colors Eyeshadow Palette

Excuses voor de velen reviews die zijn geplaatst/ die gaan komen achter elkaar, maar ik heb nu gewoon erg veel producten staan die getest moeten worden.

Een goedkoopuitziende palette, maar hij is ook goedkoop ik heb hem namelijk voor 2 euro gekocht. Dit pallet heeft 12 prachtige bruintinten echt hele mooie kleurtjes zijn het! Er zit een mat kleurtje tussen en dat is een donkerbruine kleur (onderste rij, 3e van links). Vind ik best wel raar, van mij hadden ze meer mogen variëren. Wat ik ook erg leuk vind is dat er is 'ingegraveerd' dat het niet dus plat is, maar wel een reliëf dat maakt oogschaduw voor mij aantrekkelijker.

Zien jullie deze mooie kleurtjes? Ik vind ze werkelijk prachtig. De oogschaduw is wel wat korrelig, maar dat is meestal bij goedkope oogschaduws en ik vind het niet een nadeel. Het enige nadeel wat ik hiermee kan verzinnen is dat het op je wangen valt. De kleurtjes vind ik goed gekozen, het zit allemaal dicht bij de bruintinten maar het wordt ook nog een beetje grijs en roze.


Wauw. Dit pallet is werkelijk zo mooi! Ik kan niet kiezen welke kleuren ik het mooist vind, dit pallet is geweldig in elkaar gezet qua kleuren. Pigmentatie is geweldig bij de swatches en gewoon mooi voor alledaags!


Helaas helaas, net als bij alle anderen blijft het ook op je oog niet goed zitten. Deze is wel wat beter dan de andere 2, maar de pigmentatie van de swatches kun je niet verwachten op je ooglid. Ik denk dat het mede komt doordat het zo'n korrelige oogschaduw is. Je kunt er wel wat zachtere looks mee maken, maar meer niet.Het blenden gaat ook niet zo lekker, ik krijg telkens maar een kleur (nee, het ligt niet aan mijn blending brush) Ach, daarvoor vind ik hem ook goed genoeg!

Zoeken in deze blog

♥ Menu

Zoek je een bepaald artikeltje maar staat die niet op de voorpagina? Maak dan gebruik van het menu! kies eerst een categorie. Daaronder zie je het nog verdeeld onder meerdere kleiner categoriën. Klik daarop en je ziet de artikeltjes verschijnen.

Beauty
Eye of the day
Haar
Make-up
Stash
Verzorging

Fashion
Accesoires
Fashion
Outfit of the day
Schoenen
Trends
Winkels

... of the day
Eye of the day
Look of the day
Nail of the day
Outfit of the day


Lifestyle
100% Me
Dingen om me heen
Personal
Shoplog

Lovely Nails
Filmpje
Nail of the day
Overig

Tips
Filmpje
Korting
Tips

Overig
Celebs
Filmpjes
Overig
Quotes
Site
Tags
WinWinWin

♥ Archive