Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

♥ It's me


Hey, leuk dat je op mijn eigen plekje op het worldwideweb bent beland: Fashiondiva, een blog over Beauty, Fashion en nog veel meer. Elke dag vind je hier een update. Een dagje geen update? Gebruik het menu rechts om oude artikeltjes te vinden. Veel plezier en hopelijk zie ik je nog een keer terugkomen!

Ook ben ik Eyeko Ambassodor. Met mijn code E546 krijg je bij je bestelling een free gift.

Ik heb ook een youtube account waar ik mijn filmpjes neerzet, klik hier om er naar toe te gaan.




♥ English please!

Image Hosted by ImageShack.us

Surprises

Ook al is Sint allang uit het land en komt de Kerstman er weer aan: Wij hebben gisteren met vriendinnen Sinterklaas gevierd. Het was erg gezellig, en ik ga jullie nu laten zien wat ik heb gekregen en wat ik heb gemaakt voor diegene die ik had! Eerder kon je Hier al lezen wat ik had gekocht voor diegene, wat jammer genoeg niet zo slim was, zo kwam Eva erachter wie ik had. Voor de rest heb ik het alleen maar gezegd tegen vriendin M. en dat vind ik best knap van mezelf!

Dit had ik dus gekregen van vriendin T! Zij is net als ik ook een nagellakfreak, en ze had dus een grote nagellakpot gemaakt voor mij! Ik vond hem superleuk tot ik hoorde wat ik moest doen. De nagellak was dus aardbeienvla en zat dus in de emmer(potje) gegoten(2pakken!)! Daar had ze de cadeautjes in gestopt, en ik moest gaan graaien. En het was koud, echt niet normaal! Er zaten er 3 in, hartstikke goed verpakt! En dan kennen jullie mij nog niet, ik ben niet zo'n ster in dingen openmaken. Na een halfuurtje zat ik helemaal onder bloed, zweet en vla en had ik de cadeautjes geopent! Kijk hieronder wat voor cadeautjes!


Als eerst zie je chocolade muizen en kikkers met suiker erin! Hmmm lekker! Daarnaast zie je van die dingen die je tussen je tenen moet doen, ik kan even niet op het woord komen. Ook leuk! Eronder zie je 2 nagellakpotjes (dûh) voor French Manicure! Daar ben ik blij mee, want dat had ik nog niet! En ook nog een chocolademasker maar die heb ik al gebruikt, it's delicious!

Hiernaast zie je wat ik heb gemaakt. Het moet een make-uptafel voorstellen, met een spiegel, plaatjes, make-up spullen en allerlei frutsels! Eronder heb ik haar naam geplakt. Het tafelblad is van piepschuim gemaakt, de rest van karton en de spiegel zeg maar is erop gemaakt met behulp van 2 stokken hout.Hij was best wel groot, want hij kwam tot ongeveer mijn navel (ik ben 1.65). Hij paste zelfs niet staand in de auto! En dat was echt jammer want daardoor waren allerlei dingen van het tafelblad eraf en waren zelfs sommige dingen die voor de sier stonden kwijt! Dus toen ze het ging uitpakken toen moest ik eerst alles goed neerzetten, erg jammer! Voor de rest heb ik ook nog een ketting kapotgeknipt die ik dan als een soort van decorstuk gebruikte (om de spiegel heen) en een roos erboven geplakt. En ik heb als laatst overal glitters geplaatst!




Hier zie je de spiegel. As you can see heb ik allemaal plaatjes van Robert Pattinson en Taylor Lautner
(En eentje van Cameron Bright/Alec) opgeplakt, ze is net zoals ik een huge fan van Twilight Saga! Ik ben lief geweest: Ik heb géén één plaatje voor mezelf gehouden! Wat wel jammer was was dat ze de plaatjes
eraf wilde halen en in haar agenda wilde plakken!


Hier zie je het tafelblad! Links zie je eerst 2 ingepakte tijdschriften (Popcorn & Bravo) en daarbovenop het gedicht met 2 plaatjes van Edward Cullen/Robert Pattinson. Ze vonden het een lang gedicht, haha en ze moesten er erg om lachen (ik ben niet zo'n dichter) Daarnaast zie je ook nog een ingepakt potje oogschaduw (die ze zo graag wilde) en nog wat versierseltjes: Een kwast, knuffelsleutelhanger, HelloKitty spiegeltje en 2 lege essence oogschaduws (die had ik overgepot).


Hier zie je het gedicht nog een keer duidelijk!


Hier zie je de Edward Cullen poster (ze schreeuwde het uit) erop geplakt. Toen ik hem wilde inpakken was die er helaas vanaf gevallen dus heb ik hem daarna bovenop geplakt.

Dit waren de surprises! Ze was erg blij met de surprise, en ik ook met de mijne!

Zoeken in deze blog

♥ Menu

Zoek je een bepaald artikeltje maar staat die niet op de voorpagina? Maak dan gebruik van het menu! kies eerst een categorie. Daaronder zie je het nog verdeeld onder meerdere kleiner categoriën. Klik daarop en je ziet de artikeltjes verschijnen.

Beauty
Eye of the day
Haar
Make-up
Stash
Verzorging

Fashion
Accesoires
Fashion
Outfit of the day
Schoenen
Trends
Winkels

... of the day
Eye of the day
Look of the day
Nail of the day
Outfit of the day


Lifestyle
100% Me
Dingen om me heen
Personal
Shoplog

Lovely Nails
Filmpje
Nail of the day
Overig

Tips
Filmpje
Korting
Tips

Overig
Celebs
Filmpjes
Overig
Quotes
Site
Tags
WinWinWin

♥ Archive